Sunday, January 14, 2007

Ես ալ մարդ եմ, ես ալ Հայ եմ


Տարիներ առաջ, Հայաստանի մասին խօսելու ժամանակ, սփիւռքահայ մը ինծի ըսած էր թէ՝ «Մենք Հայաստանի ցուրտին չենք վարժուած, այնտեղ չենք կրնար ապրիլ»:


Այս տօնական օրերուն, Հայաստանի մէջ շատ ցուրտ եղանակ էր: Ջերմաստիճանը ցերեկը կը տատաներ -5 էն մինչեւ -10, իսկ գիշերները -10 էն մինչեւ -20: Ուրախ եմ որ անձամբ փորձելով «Հայաստանի ցուրտը», կրցայ վերապրիլ եւ ինքզինքիս փաստել որ ես ալ Հայ եմ:


Իսկ արդեօք ին՞չ պիտի մտածէր խօսակիցս Կանադայի ցուրտին մասին: Կրնա՞նք դիմանալ այնտեղի ցուրտին:

2 comments:

Anonymous said...

Այս բարեկամիդ պէտք է հարցնէիր թէ իր նախնիները ինչպէս դիմացան Արեւմտեան Հայաստանի լեռնաշխարհի վեց ամսուայ ձմռան պաղին ու ձիւնին????

Anonymous said...

Շնորհաւորութիւններս Հայաստանի Ձմեռը ճաշակած եւ առաւել Հայացած ըլլալուդ համար: Տարոսը ուրիշ տարուայ:
Արաքսի